Leesett az első hó

2010.10.22. 05:27

A már tegnap az égen gyülekező fekete felhők végre nem esőt, hanem havat hoztak felénk Szibéria felől, így október 21-én este leesett az első hó Darhanban.

 ez még csak a bemelegítés

A diákok és jómagam nagy örömére reggelre egész szép, hógolyózásra alkalmas mennyiség hullott le. Egy pillanatra megfordult a fejemben hogy megkérjem a tanárokat az órák elhalasztására, illetve kinti megtartására. Szerencsére még idejében eszembe jutott hogy nem vagyok már nyolc éves elvetettem az ötletet ezáltal sikerült megőriznem a méltóságomat.

A kollégium szemétgyűjtőjét már jól ismerhetitek, a vas tákolmány úgy látszik állandó ihletet biztosít nekem. Ezúttal nincs békésen legelésző boci, van viszont izgatottan keresgélő kutya. A háttérben látható hegyek talán valamennyit hozzátesznek a kép értékéhez.

 három kutya volt, de csak ez az egy vállalta a fotózást

Ez a fekete-fehér kép a havas, hegyes darhani tájjal pedig nem az én művészi hajlamaim eredménye, mindössze a véletlenül rosszul beállított fényképezőgép kora karácsonyi meglepetése.

A bejegyzés trackback címe:

https://mongolia.blog.hu/api/trackback/id/tr812390076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása