Születésnapomra

2010.09.15. 06:32

Huszonöt éves lettem én -
meglepetés e költemény
csecse
becse...

A születésnapom alkalmából rendezett kis ünnepség nem volt meglepetés, az viszont, hogy mindenki ajándékkal érkezett már annál inkább. A korábbi bejegyzésekből már megismert emberek tették tiszteletüket, valamint egy kedves fiatal tanár a mechanika tanszékről, aki mellettem ül a tanári szobában. (A jobbomon, ugyanis a balomon Dzsingisz Kán található.)

A bonbonok, italok (mongol vodka és valamilyen dél koreai szesz) és a pénztárca mellett az üveg skót viszkinek (amit igen nehézkes itt beszerezni) és a tükörnek örültem a legjobban. A meleg víz nem léte után a tükör hiánya volt a legaggasztóbb, ez most megoldódott.

A szobám méretei miatt kicsit szűkösen voltunk, de sok jó ember kis helyen is elfér (sőt még én is ott voltam, igaz?).

 Jobbomon Odbayar, aki elképesztően járatos az európai focivilágban, olyannyira hogy mikor Puskásról kezdetem beszélni, megjegyezte, hogy ugye ő volt a Kárpátok Maradonája. Balomon Nagi, a mechanika tanár, mellette Song, Koreából.

 Tsoomoo, az iskola épületeinek felőse és a jókedvű Song

Az első órákban a szokásos mederben folyt a buli, utána viszont megjött az ázsiaiak dalos kedve. Mint a legtöbb ázsiai országban, Mongóliában is nagy népszerűségnek örvend a karaoke. Szerencsére még Bulgáriában beszereztem egy ilyen programot, és hozzá rengeteg külföldi zenét. Innentől kezdve az éneklésé volt a főszerep. Már máskor is megfigyeltem, hogy a helyiek feltűnően sokat, és jól énekelnek, nem jönnek zavarba ha egy kis dalolásra kerül  sor. A nagy kedvencek a következők voltak: Backstreet Boys, Madonna, Abba, Britney Spears.

 Britney a világ végén is Britney...

Bárki bármit gondoljon is, tisztában vagyok a képességeimmel, így én csak mérsékelten vettem részt az éneklésben.

Szerencsére Sajnos egyszer a végére értünk azon rendelkezésre álló dalok listájának, melyeket egyformán ismer és szeret koreai, mongol, amerikai és magyar, így mindenki haza indult, egy jól sikerült estét zárva.

A bejegyzés trackback címe:

https://mongolia.blog.hu/api/trackback/id/tr382297286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rommel6600 2010.09.17. 05:25:02

Pedig egy kis cső-cső-cső-t, vagy valami frankó magyar nótát legalább egyszer azért nyomhattál volna nekik! :) Persze szigorúan csak mignon módra, azaz miután megittad a whiskyt kólával ;)

ildottore 2010.09.17. 05:30:24

@Rommel6600: a whisky elfogyott kólástul, és az autentikus mignon hangulat miatt elénekeltem nekik a most múlik pontosant :).
süti beállítások módosítása